Bästa Lisa!

Idag vaknade jag och tjejerna halv 6..Suck! Det kommer bli en lååång morgon tänkte jag men tiden gick så himla fort så det var ju lugnt.
Jag mår bättre nu iaf...Huvudvärken är kvar men så kanske jag kommer ha ett tag till.

Patrik kom hem 11 idag...Så himla skönt att han slutade tidigt! =)
Sen kom Lisa över..Världens bästa! Tjejerna älskar henne! Speciellt Nellie, hon är som en igel på henne ;0)
Vi gjorde inte så mycket..Umgicks och lagade mat tillsammans. Super trevligt.
Vi ska hitta på nåt imorrn men jag vet inte vad. Hoppas det blir lika fint väder då som det var idag =)



Neah är ÖVERALLT!!
 

Äter Russen. Kan gå på pottan själv OCH torka mig =)
 

På en cykeltur. Lillasyster är trött.
 

Glad i maten! =) Och Älsklingen! <3
 

Ha det bäst! Glöm inte "Lotta på Liseberg" nu alla! ;0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0