Denise Dagen!

Idag har Neah sin första namnsdag! Det är Denise som hon heter i andra namn =)
Grattis lillskrutten!!

Idag var jag och tjejerna över till mamma och Jennifer. Nellie blir helt lyrisk när hon träffar dom, så roligt!
Nellie och Neah fick jättefina kläder av Jennifer idag. Hon var så gullig och köpte det när hon var i Ullared. Det blir premiär på dom imorgon för då ska vi hem till Carro och Rikard och grilla och ha det trevligt. Det ska bli jättekul!
Vi ska göra nånting precis varje helg fram till sista helgen i september!! Ingen dag "ledig" Men det tycker jag bara är kul för i veckorna träffar man ju inte så mycket folk ändå.

Nellie är så himla rolig...Hon pratar, pratar och pratar och är jätte duktig på det men på kvällarna när hon ska prata fort då hör man inte ett dugg vad hon säger men ändå ska hon prata och skratta mitt i en mening och hon pekar och har sig och vi tittar på henne och på varandra och fattar noll och ingenting! Pluttis!
Neah har blivit så stor och ska göra precis allt som sin storasyster gör! Hela munnen är snart full med tänder och det låter så gulligt när hon säger mamma!
Tänk att det är minder än 1 månad kvar tills hon fyller 1 år!!!!!!!!!!!!!!!!! 1 ÅR!! Helt otroligt va fort det har gått!!!
Vi älskar våra tjejer och det är såklart det allra bästa som har hänt oss! :0)

Kram på er och hoppas ni får en bra helg...För det ska jag ha! =)

Kommentarer
Postat av: kusin jossan

Grattis Neah på namnsdagen!!

Kan man kika över någon dag? Kram!

2009-08-08 @ 00:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0