Men hej hallå!!!

Men nu är det bra längesen jag skrev! Herregud.

I lördags kom Jonas och Laila hit med familjen och sov över. Vi hade det jättebra... Vi åt, åt och åt =)
Men mycket gott var alltihopa så det var ju bra =)
Man får göra sånt här lite oftare.

Idag kom Pia och Christer hit en liten sväng. Nellie blev galen som en höna. Hon springer runt och snackar som bara den!! Men sen somnade hon ju på 5 sekunder med så det var ju bra =D
Neah likaså.

Imorrn kommer Emma hit. Det ska bli jättekul! =) Det är inte långt kvar för henne nu och jag vill veta vad det blir för nånting!!!
Lisa kommer hem på fredag natt så henne måste jag träffa nästa vecka!
Jag och tjejerna ska försöka hälsa på Ida nåndag framöver här med. Det var ett tag sen vi sång nu =)

På fredag ska jag och Patrik fira våran 7årsdag!!!! Fast egentligen var det ju den 16 Augusti men då kunde vi inte så det får bli på fredag istället...Ut och äta och kanske nån bio =) Efter det kanske man hamnar på nån pub.

Jag ska lägga ut bilder snart..Hoppas jag hinner i morgon. Sen var det det här med vågen oxå..Ställde mig på den idag och det var ju inte så farligt ändå så det blir bild på den med =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0