Mycket god mat

Idag kom Patriks föräldrar hit och 3 av hans syskon..Nanette, Cesar och Marvin.
Pia gjorde jättegod flygande Jacob...Det blir resterna imorgon till lunch ;0)

Imorrn ska vi föresten till Karlholm till My och hennes 2 barn som är exakt lika gamla som Nellie och Neah.
Helt sjuk det där ändå...Jag och My gick i samma föräldragrupp när vi väntade Nellie och Ludde.
Hon fick Ludde den 8 Juni och jag fick Nellie den 9 juni så vi låg på BB samtidigt.
Sen när hon väntade Molly och jag Neah så fick hon henne den 4 september och jag Neah den 5 september så då låg vi och messade med varande när vi låg på BB igen...Haha=D Hur det kan bli!
Sen på kvällen när tjejerna har somnat så smyger jag iväg och åker hem till Emma ett tag (Patrik är såklart hemma dom som inte fattade det ;0) )..Jag längtar som fan efter henne!! Vi har inte setts sen midsommar och hon ska ha barn om en månad..Gissa vilken kula hon kommer ha!!!!!!!!!
Ska bli så himla roligt!

Jag har precis varit och tänt eld så man kan duscha!!! Känns som om jag har koda på hela händerna sen jag tog i en massa ved! Mysigt!

Nej nu ska jag jag nog sätta mig framför tv:n en stund innan det blir sängdax!
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0