Somliga gör måndagar roliga =)

Måndag...Tur att den här dagen har gått fort. Mamma och Lisa kom över idag. Vi fikade med glass och bulla som Lisa hade med sig =)
Sen gick jag, Nellie och Lisa ut och gick så fick Neah vara hemma och sova med pappsen.

Kom på att jag inte har lagt ut nån som helst bild på vågen på mycket länge! Haha, kanske för att jag gick upp 2 kg igen. Men nu tror jag att jag är igång igen sörrö!
Jag fick sug efter ostbågar av nån konstig anledning..Mycket dumt av mig att sluta med det! ;0) Så därför blir det gott med måtta hädanefter!
Nästa helg ska vi till skärplinge till mina kusiner och äta kräfter...Gissa om jag längtar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag äter LÄTT upp ett paket själv =P

Just ja...Gott med måtta var det ja.

Så nästa vecka blir det nog bilder på vågen igen. Efter helgen som sagt då.
God mat på sommrarna...Blir mycket kött, potatis och Beaniesås =P Haha

Bilder ska jag oxå...Segt på den fronten.

Pöss på dej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0