Tisdag

Tjollahopp!

Idag kom Lisa hem till oss runt halv 10. Vi gick ut och gick då med tjejerna..Tyckte dom kunde sova lite eftersom dom ville upp så himla tidigt imorse men inte då!
Så när vi kom hem somnade Neah i vagnen och Nellie la jag in i sängen.
Lisa och jag tog det bara lugnt och pratade om allt och inget. =)

På dan märkte jag att jag hade fått prickar under ögonen och runt mun som sved som fan. Så jag ringde mamma på en gång. Hon trodde jag inte tålde medicinen. Och mycket riktigt...När jag pratade med doktorn så sa han att han oxå trodde det och tyckte jag skulle sluta med tabletterna på en gång. Skönt tycket jag för det är fan bland det värsta som finns och ta tabletter!
Hoppas det går över för jäklar vad dom kliar!

Patrik kom hem tidigt idag igen..As skönt! Vi åt mat hemma hos mamma och pappa och det var ju bra för vi hade ingen aning om vad vi skulle äta =)

Nej nu måste jag gå...

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0