Grattis Jennilie på 4 års dagen!

Okej nu kommer det bilder för jag har inte haft tid tidigare.

Busungarna Nellie och Neah
 

Nellie och mamma har målat naglarna så röda och fina
 

Neah hittar på så mycket bus hon bara orkar
 

Vi var ju på kräftskiva i lördags och det var HUR roligt som helst. Så mycket som jag skrattade den kvällen det kommer jag inte ens ihåg när jag gjorde sist =D
Mycket god mat och mycket goda kräftor.
På fredag och lördag är det dags igen. Fredag ska vi till Lockelsbo och på lördag kommer brorsan och hans familj och ska sova över och käka kräftor..MMmmmmm så gott!!

 

Idag ska ska vi på 4års kalas i söderfors. Kan inte förstå så fort tiden går!
Grattis Jennilie på 4års dagen!! <3

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0