Vilken dag asså!

Imorrn lägger jag ut bilder, det garanterar jag! =)

Så! Vad har hänt idag då?? Den började inte bra kan jag LOVA!!!!!!!!!!
När jag och tjejerna skulle åka till Uppsala så trodde jag verkligen att jag hade allt med mig. Skötväska, pengar och mobil. Jag och Patrik skulle antingen träffas på Willys eller på Gränby..Men jag skulle höra av mig när jag var på väg.
Först var jag tvungen och tanka på preem.
Jag var väldigt stressad som vanligt! Jag brukar alltid lägga mina grejer bredvid mig när jag kör men när jag precis har svängt av till E4:an så ser jag att min mobil inte ligger där!?!?!?!?
Jag får panik och tänker MILJONER tankar..Jag VET att jag la den där när jag åkte hemifrån! Patrik kommer aldrig hitta mig, tjejerna kommer skrika och vara hungriga och bla bla bla Hur ska jag få tag på honom??
Så jag åker till Gränby och parkerar...Vilka parkerar mittemot mig om inte farmor och farfar!!!!
Tack nån där uppe som ser vilken hjälp jag behövde! Jag menar, hur stor är chansen?? Dom är ju ALDRIG där och handlar annars.
Jag får iaf låna farfars mobil och ringer Patrik. Han står oxå på gränby men på andra sidan. Vi träffas och han säger att han har försökt och få tag i mig i 40 minuter..Men inge svar!
Jag är arg, ledsen, irriterad och jäkligt förvirrad hela dan! VART är min mobil!????!!!?????
Mamma spärrade iaf den åt mig och jag ringer Klara på preem och frågar om hon har sett den men den fanns inte.
När vi kommer hem åker vi till preem och kollar en extra gång, sen på parkeringen hemma men NEJ inge jäkla mobil!!!!!!!!!
Jag går in och ringer polisen.. Jag sa till henne att jag var 100 procent säker att jag hade tappat den på preem och nu fanns den inte. Samtidigt som jag ska säga mitt personnummer kommer Patrik och ropar mitt namn och står och viftar men min MOBIL!!! TJOOHOOO!!!! Jag blev så häpen och glad att jag la på i örat på polisen.
Nästan direkt när jag lägger på så ringer det snart igen och ringer, ringer, ringer...Det är polisen och jag vågar inte svara! Hur dum kan man va?? Det är väl bara och säga att jag har hittat den igen men Nej.
Nu är allt frid och fröjd igen och imorgon kommer bilder ;0) Jag LOVAR!

Imorrn ska vi åka till skärplinge till mina kusiner på kräftskiva. Vi blir kvar där tills på söndag.
Det ska bli så himla roligt!!!! =) Längtar som sjutton!

Ha det bäst!
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0