Hej

Jag är sjuk....Jag är så jävla sjuk!
Jag har haft 39 graders feber sen i söndags!! Fyy, aldrig mer!!
Kl 4 igår hade jag tagit 2st värktabletter och kl 6 var mamma och jag inne på akuten i tierp. Dom tog tempen på mig och ÄNDÅ hade jag 39,2 grader! Doktorn undersökte mig och skickade oss vidare till akuten i uppsala.
När vi väl fick komma in tog dom oss till ett slussat rum. Alltså där influensa människor ligger med smitta risk.
Först gick man in genom ett par dörrar och sen kom ytterligare 2 dörrar som sögs igen..Gissa om jag trodde att jag hade fått svininfluensan eftersom dom satte mig där!!!
Dom tog iaf as mycket prover och jag hoppas verkligen inte att det är nå farligt.
Jag har såååå ont i huve så jag håller på och dööör! Spelar ingen roll hur mycket tabletter man knaprar i sig...BLääääääää!!!!!!!!!!!!!

Jag får lägga upp lite bilder sen men just nu orkar jag inte.
Pöss!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0