Ida min vän <3

Hejsan Gullisar!

Idag har det varit en super duper bra dag! Ida min kära vän har varit här hela dagen.
Jag skulle in till färgaffärn i Tierp så då plockade jag upp henne vid kl 11 och sen åkte hon och Simon härifrån för kanske 1 timme sen.
Vi hann ju ta 2 glas vin och det var ju trevligt! =) Händer verkligen inte ofta..Utan typ Aldrig! ;0)
Mycket skratt och prat som vi inte har gjort på as länge! =)

Imorrn blir det grillning hos Jonas och Angelika, det kommer mycket folk dit och det ska bli jättekul!
Hoppas ju på bra väder men det ser verkligen inte lovande ut!
Bara man får mat i sig så ordnar det sig =P

Vi hörs gott folk!!
God Natt

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Heej:D

kul att du börja blogga igen!!

Jo han växer så det knakar, det går ju SÅ himla fort..

Allt går bara bra, han är så himla snäll=D



Hur är det med dig & dina girls då??



Kram

2009-07-11 @ 00:00:02
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0