Torsdag

Hejsan!!
Hoppas det är bra med er alla! =)
Har inte blivit mycket skriva alls här på ett tag!

Det är Patriks sista vecka nu =( Helt otroligt att det har gått 5 veckor!!!
Innan han började sin semester så kunde inte Neah gå men det kan hon nu! =)
Hur bra som helst...Springer om hon vill med =)
Och Nellie har börjat gå på pottan...Stolt mamma kan jag lova! Haha!

Det här visade Nellie för mig här om dagen. Hon var mycket glad över att hon hade "målat naglarna" helt själv! =D


Imorrn ska vi in till Gävle/Valbo..Först åker vi väl till DollarStore och sen måste jag hitta en vindjacka till Nellie och byxor!! Alla hennes är nästan för små..Tur ändå att hon har en lillasyster som tar över mycket från henne, dom hinner ju inte bli utnötta eftersom Nellie inte hinner ha dom sålänge.

Nej nu ska jag ut och kika lite här på nätet och se om man hittar nå roligt.
Ikea är ju alltid kul ;0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0