Har målat!

Rövhål va jag har ont i min höger arm..Jag har målat 4 stolar idag och i alla viklar och ställningar.
Men fina blev dom! =)



Det blev ju kanon med vitt! Furu kändes lite -70 tal så.....;0)


Igår var det en jättebra dag eller kväll rättare sagt.
Jag, Patrik, Jonas och Angelika var in till Uppsala och gick och bowlade först och sen drog vi till China Garden och tog buffé...Att man alltid lyckas äta så mycket så man nästan mår illa...Iaf så gick vi till O´learys (om det stavas så) ett litet tag..Vi var hemma innan 23:00 så det var en lugn kväll men mycket rolig =)

För en vecka sen var vi till Furuvik med Empa, Kp, Jonas, Angelika och alla barn. Det var kul och gissa om ungarna var trötta efter den dagen. Föräldrarna med kan jag lova ;0)

Apa!


Sötis!
 

Nellie ville inte gå nära bara titta en bit ifrån på alla djur =D



Puss och God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0